Jacobuskoor Fijnaart

Misschien kent U ons of heeft U ons al eens horen zingen.
Maar dat is dan zeker niet alles wat U mogelijk gehoord heeft, immers is ons repertoire dat we zingen zeer divers.
Meerstemmige Latijnse missen, prachtige motetten, Engelse, Duitse Franse en wereldse muziek.  Van “Ave Maria” tot “The Sound of Silence”.
Twee keer per maand luisteren wij de dienst op in de RK-kerk.
Ook gaan we graag uit, zoals zingen in de centrumkerk van Antwerpen en de Kathedraal van de St.Jan in Den Bosch. En jaarlijks is er een gezellige koordag.

Onze dirigent -Jack Vermeulen- is ook de man die de muziek voor diverse musicals met tal van zangers en zangeressen steeds weer in uitvoering brengt.
Ook zingen wij altijd met pianobegeleiding verzorgt door Cora aangevuld met een combo, slagwerk, fluitist etc. Dus vakkundige inspiratie is er ruim voldoende.

Dit gemengd koor, dat al ruim 75 jaar de diensten in de kerk van de Heilige Jacobus de Meerdere te Fijnaart en vele andere kerken en instellingen verzorgt, is namelijk flink aan het vergrijzen. En dat is feitelijk geen probleem –of nog beter- we kunnen nog best wat meer grijs gebruiken!
Maar voor een goed bestaan in de nabije toekomst om al deze bovenstaande mooie uitvoeringen in de toekomst te blijven doen is dus nieuwe aanwas zeker noodzakelijk.

Graag willen wij U, uw naaste, vrienden, buren of uw kennissen dus ons mooie koor onder de aandacht brengen en wellicht het idee aanreiken om samen met ons mee te gaan zingen. Wij nodigen U uit om op onze repetitieavond eens te komen luisteren.
Iedere maandagavond van 19.15 uur tot 20.45 uur in de Jacobuskerk aan de Molenstraat te Fijnaart.

Meer informatie? Gewoon even bellen of mailen.
06-44861824 b.g.g. 06-10090059 of jannevanham@home.nl