Uitzending Relivisie vanuit Bartholomeuskerk Zevenbergen

12 januari 2024

Afgelopen zomer hebben de parochiebesturen van de Bernardusparochie en de Immanuelparochie groen licht gegeven om mee te werken aan de uitzendingen van Relivisie. In het programma ReliVisie dat uitgezonden wordt op het regionale televisiekanaal ZuidWest TV staat het geloof centraal. Er is telkens aandacht voor de liturgische tijd van het jaar en voor de kerkelijke agenda.

Op vrijdag 12 januari stond de Immanuelparochie in de kijker, met een opname vanuit de Bartholomeuskerk te Zevenbergen. Pastoraal werker Petra Mergaerts verzorgde een korte overweging bij het evangelie van de 2e zondag door het jaar B. Daarnaast was er een interview met Anneke Wijne en werd de muzikale invulling verzorgd door René Verwer.

ZuidWest TV is te vinden op Ziggo kanaal 39 of 44, KPN/Telfort kanaal 1473. Frequenties van overige aanbieders staan op www.zuidwestupdate.nl/frequenties U kunt de uitzending terugzien op uitzending gemist bij Relivisie: https://www.zuidwestupdate.nl/tv/relivisie/